Könyörgés segítségért

2012.01.17. 16:26

www.chotki.eoldal.hu a Jézus-imával foglalkozó honlap. Számos színvonalas írás található rajta a témával kapcsolatosan, érdemes elidőzni azon az oldalon is. Többek között szerepel rajta a 85. (86.) zsoltár, mint amelyik zsoltár ószövetségi előképe az újszövetségi Jézus-imának. A zsoltár itt Sík Sándor fordításában olvasható, mely a "Könyörgés segítségért" címet kapta a fordítótól.

Jesus-Smiling-Sun.jpg

Hajtsd meg füledet, hallgass rám, Uram, 
mert szegény vagyok és gyámoltalan. 
Óvd meg lelkemet, mert jámbor vagyok, 
szabadítsd meg szolgádat, mert rád hagyatkozott. 
Te vagy én Istenem, könyörülj rajtam, én Uram, 
mivel hozzád kiáltok untalan. 
Vidámítsd meg szolgád szivét, 
mert szívem hozzád emelem, Uram. 
Mert jó vagy, Uram, és kegyes, 
és irgalommal teljes, ki téged hív, mindenkihez. 
Imádságomat hallgasd meg, Uram, 
vedd figyelembe könyörgésemet. 
Hozzád kiáltok szorongatásom napján, 
mert te meghallgatsz engemet.

Nincs istenek közt másod, én Uram, 
mint a te műveid, nincs semmi más olyan. 
Eljönnek mind, amiket teremtettél, a nemzetek, 
Uram, téged imádnak, 
s hirdetik nevedet. 
Mert nagy vagy s művelsz csodadolgokat: 
te vagy az Isten egymagad.

Utadra taníts meg, Uram, hogy járhassam igaz ösvényedet, 
szívemet úgy irányítsd, hogy féljem nevedet. 
Magasztallak egész szívemmel, én Uram, Istenem, 
s nevedet mindörökké hirdetem: 
Mivel nagyságos volt rajtam kegyelmed, 
s az alvilágnak mélységeiből lelkemet kimentetted. 
Isten, kevélyek kelnek ellenem, 
a gőgösök hordái én életemre lesnek, 
téged számba se vesznek. 
De te, én Uram, Istenem, jóságos vagy s kegyelmes, 
haragra késedelmes, hűséges, nagytürelmes. 
Fordulj felém és könyörülj meg rajtam; 
szolgádnak add erődet, 
szolgálód fiát segítsd meg a bajban. 
Add nekem kegyelmed jelét,
hogy lássák gyűlölőim és szégyenkezzenek, 
hogy te, Uram, segítesz s vígasztalsz engemet.

A bejegyzés trackback címe:

https://hesykhia.blog.hu/api/trackback/id/tr903571047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vadna 2019.11.25. 08:36:06

jonapot !!tüzelövasarlasban kérek segitséget!majusban megmütöttek herezacskot lágyrészt péniszt,,, juliusban annak helyén kialakult egy sipoly szeptembertöl a sipolyboll log egy kb 20 cm elhalt szövet ,,, dolgozni emelni hajolni nem igazan tudok ez miatt//ezek allitolag a magas cukor betegség miatt alakult ki//feleségem közmunkan dolgozik 54 ezer ft fizetés//nekem ha dolgozok 28 ezer ft a fizetés két tartozast von végrahajto//kérem segitsenek tüzelöben török péter sajokaza fatelep 20 324 3966) vagy fabian lajos sajovelezd fatelep 20 958 58 52//VARGÁNÉ SZÜCS CSILLA ERSTE BANK 116 00006 00000000 2576 6862)pentektol munkanelkuli vagyok uzemorvos nem irta ala alkalmassagit sziv cukorbetegseg miatt

VARGA ZOLTAN VADNA SZABADSAG TER 15 705189043
süti beállítások módosítása